ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η εταιρεία μας στοχεύοντας στην απόλυτη εξυπηρέτηση των πελατών της στηρίζει και δεσμεύεται για την εγκατάσταση και την εφαρμογή ενός Ενοποιημένου Συστήματος Διαχείρισης, σύμφωνα με τα πρότυπα ΙSO 9001: 2015, ISO 45001: 2018, ISO 14001: 2015, ISO 37001:2016, ISO 39001:2012, ISO 22301:2019 και με σκοπό:
- Την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών,
- Τον σεβασμό και την προστασία της ανθρώπινης ζωής και την αποφυγή επαγγελματικών ασθενειών,
- Τη σωστή διαχείριση των φυσικών πόρων για την προστασία του περιβάλλοντος,
- Tην καταπολέμηση της δωροδοκίας,
- Την οδική ασφάλεια κατά τις μεταφορές υλικών και οχημάτων στα έργα, στα λατομεία και στη μονάδα ανακύκλωσης,
- Την προστασία του προσωπικού μας και τη διασφάλιση των συμφερόντων των ενδιαφερομένων μερών, όντας προετοιμασμένοι για κάθε πιθανό κίνδυνο ή επιχειρηματική απειλή, που δύναται να επηρεάσουν τη λειτουργία μας.
- Τη συμμόρφωση με τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις και τη διαρκή προσπάθεια για βελτίωση τόσο των παρεχόμενων υπηρεσιών, όσο και του ιδίου Ενοποιημένου Συστήματος Διαχείρισης.
Η Πολιτική Ποιότητας της Α.Π. ΜΑΡΑΓΚΑΚΗΣ Α.Ε. έχει ως εξής:
- Βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των πελατών μας σε σχέση με τα παγκόσμια πρότυπα ποιότητας.
- Παροχή υπηρεσιών που ανταποκρίνονται ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών μας σε χρόνο και ποιότητα.
- Προστασίας και διαφύλαξης των Προσωπικών Δεδομένων.
- Παροχή στους εργαζόμενους των απαραίτητων συνθηκών για την επιτυχή εξυπηρέτηση των πελατών και την επίτευξη των Στόχων Ποιότητας.
- Διάθεση των απαιτούμενων πόρων και της σωστής διαχείρισης αυτών.
- Συνεχή προσπάθεια συμμόρφωσης με το πρότυπο ISO 9001: 2015 από όλο το προσωπικό μας και επιπλέον προσπάθεια συνεργασίας με εξωτερικούς συνεργάτες και προμηθευτές που εργάζονται προς την ίδια κατεύθυνση συνεχούς βελτίωσης.
- Ενίσχυση της χρήσης των βέλτιστων προληπτικών πρακτικών σε όλα τα επίπεδα καιεξασφάλιση αξιόπιστης διαχείρισης κινδύνων.
- Συνεχής βελτίωση βασισμένη σε αποτελεσματικές διεργασίες, βέλτιστες πρακτικές και έρευνες πελατών.
- Αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων των πελατών και λήψη διορθωτικών και προληπτικών ενεργειών.
- Αύξηση των κινήτρων και των δεξιοτήτων του προσωπικού μας για να προσθέσουμε αξία στους πελάτες και την εταιρεία μας, μέσα από συνεχή κατάρτιση και ανάπτυξη.
Στόχοι Ποιότητας:
- Η ικανοποίηση των πελατών με την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στον προβλεπόμενο χρόνο.
- Η άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα και παράπονα των πελατών της εταιρείας.
- Η γνωστοποίηση της πολιτικής ποιότητας στο προσωπικό, τους εξωτερικούς συνεργάτες αλλά και τους προμηθευτές της εταιρείας, ώστε αυτή να μπορεί να εφαρμόζεται ικανοποιητικά.
- Η ενθάρρυνση του προσωπικού, των εξωτερικών συνεργατών αλλά και των προμηθευτών, ώστε να συμμετέχουν ενεργά στην εφαρμογή του ΣΔΠ.
- Η συνεχής Βελτίωση και Ανάπτυξη του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ώστε να είναι ένα δυναμικό εργαλείο διοίκησης της εταιρείας.
Ο Προέδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΑΡΑΓΚΑΚΗΣ Α.Ε.
Μαραγκάκης Ανδρέας